REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE MARS ICE CREAM CHALLENGE”

Perioada de desfășurare a campaniei publicitare, privind realizarea concursurilor este: 01 Aprilie- 31August 2025, pe pagina de facebook Radio Transilvania. 

ORGANIZATORI/CONDITII GENERALE
 
MACROMEX S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Bucuresti, Calea Dorobanti nr.32, Cladirea Corp B, etaj 8, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J.40/28161/1993, CIF RO5052558, cont bancar nr. IBAN RO62BRDE450SV01050304500, deschis la Banca Română pentru Dezvoltare reprezentată legal prin dna.Oana Stincel, având funcția de Director Marketing, denumită în continuare „Organizator” care reprezintă brandul de înghețată “MARS, SNIKERS, TWIX, BOUNTY”

și

Societatea Radio Transilvania LMB S.R.L cu sediul în Oradea, soseaua Borsului nr. 45, înregistrată la ORC BIHOR J 05/911/94, cod fiscal RO 5397727, nr. cont RO 07 BTRL 00501202 7404 44XX deschis la Banca Transilvania Oradea, numită în continuare „Co-organizator”.

Aria de desfășurare a campaniei publicitare: Mun. Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii.

Campania publicitară se va desfășura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul oficial este intocmit și va fi făcut public în acord cu legislația aplicabilă în România pe website-ul www.radiotransilvania.ro.

Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament aparține Organizatorului, este finală și obligatorie pentru toți participanții.

Participarea la această campanie publicitară implică acordul expres, cunoașterea și acceptarea fără obiecții a prezentului Regulament de către toți participanții la campanie.

PERIOADA DE DESFĂȘURARE CAMPANIE PUBLICITARĂ

Campania publicitară „MARS ICE CREAM CHALLENGE” se desfășoară în perioada 1 aprilie – 31 august 2025, pe pagina oficială de Facebook Radio Transilvania și în cadrul emisiunii matinale „Dimineața cu Irina Gașpar”.

În fiecare miercuri, în intervalul 07:00 – 08:00, realizatoarea emisiunii va desemna un câștigător prin tragere la sorți dintre participanții care au răspuns provocării Mars Ice Cream Challenge.

Pentru a participa, ascultătorii trebuie să comenteze la postarea săptămânală de pe Facebook Radio Transilvania, menționând motivul lor de răsfăț. Cele mai creative mesaje vor intra în tombola săptămânală, organizată live în fiecare miercuri, în timpul emisiunii matinale.

Pe parcursul campaniei, se vor prezenta testimoniale scurte ale câștigătorilor, precum și actualizări periodice despre numărul de participanți și mesajele cele mai creative.


 CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARĂ/DESCALIFICAREA

Înscrierea la Campania publicitară a participanților se face prin apelarea numărului de telefon indicat de Co-organizator și atrage după sine acceptarea implicită, necondiționată și fără rezerve, de către aceștia, a prezentului Regulament, considerându-se drept reale, corecte și complete toate datele furnizate de către participanți.

Participarea la campania publicitară „MARS ICE CREAM CHALLENGE” se face prin comentarea postării săptămânale de pe pagina oficială de Facebook Radio Transilvania, conform instrucțiunilor din regulament.

Prin înscrierea în campanie, participanții acceptă implicit, necondiționat și fără rezerve, prezentul regulament, garantând că toate informațiile furnizate sunt reale, corecte și complete.


La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România, Mun. Cluj-Napoca (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani la data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide, cu care iși poate dovedi ulterior identitatea și vârsta și deține un cont activ de Facebook necesar pentru înscriere.

Angajaţii Organizatorului și ai Co-organizatorului și ai afiliaților acestora (inclusiv terții subcontractanți implicați în organizarea și desfășurarea campaniei), precum și membrii familiilor, rudele și afinii acestora până la gradul III inclusiv precum și toate celelalte persoane implicate în derularea acestei Campanii, nu sunt eligibili și nu au dreptul să se înscrie și să participe la campania publicitară.

Prin înscrierea la Campania publicitară fiecare participant garantează că are deplină și neafectată capacitatea de folosință și exercițiu (conform prevederilor legale aplicabile).

MECANISMUL DE CAMPANIE PUBLICITARĂ

Campania publicitară „MARS ICE CREAM CHALLENGE” se desfășoară în perioada 1 Aprilie – 31 August 2025, pe pagina oficială de Facebook Radio Transilvania și în cadrul emisiunii matinale „Dimineața cu Irina Gașpar”.

În fiecare miercuri, în intervalul 07:00 – 08:00, realizatoarea emisiunii va desemna un câștigător prin tragere la sorți dintre participanții care au răspuns provocării Mars Ice Cream Challenge.

Pentru a participa, ascultătorii trebuie să comenteze la postarea săptămânală de pe Facebook Radio Transilvania, menționând motivul lor de răsfăț. Cele mai creative mesaje vor intra în tombola săptămânală, organizată live în fiecare miercuri, în timpul emisiunii matinale.

PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE.
In fiecare zi de miercuri se acorda 1 premiu.
Premiile sunt alcătuite din 1 bax de înghețată din gama Mars (Mars, Twix, Bounty, Snikers) pentru fiecare câștigător.

Valoarea toatală a premiilor acordate în cele 22 săptămâni de concurs este de 3,255,34 lei TVA inclus și reprezintă valoarea a 22 baxuri de înghețată din gama Mars ( Mars, Twix, Bounty, Snikers).


ACORDAREA PREMIULUI

În cadrul campaniei „MARS ICE CREAM CHALLENGE”, va fi desemnat un câștigător pe săptămână.

Câștigătorul va ridica premiul personal de la sediul Radio Transilvania Cluj, situat în Strada Teodor Mihali 58-60, Cluj-Napoca, în incinta FSEGA.

Pentru validarea câștigului, persoana desemnată trebuie să prezinte un act de identitate valabil. Organizatorul nu va colecta, prelucra sau stoca datele cu caracter personal ale câștigătorului.

Premiul nu poate fi transferat către o altă persoană și nu poate fi înlocuit cu alte bunuri, servicii sau contravaloarea în bani.

În cazul în care câștigătorul nu revendică premiul în termen de 3 zile de la anunțare, acesta va fi considerat neacordat, iar Organizatorul își rezervă dreptul de a desemna un alt câștigător.

TAXE ȘI IMPOZITE

Campania promoțională se desfășoară în conformitate cu prevederile Codului Fiscal în vigoare. Valoarea fiecărui premiu acordat în cadrul campaniei nu depășește 600 de lei.

Conform art. 110 din Codul Fiscal, pentru premii cu o valoare de până la 600 de lei, Organizatorul și Co-organizatorul nu au obligația de a calcula, reține sau plăti impozite aferente acestora.

În cazul în care legislația fiscală se modifică pe durata campaniei, orice obligații fiscale suplimentare vor reveni exclusiv câștigătorului, fără nicio răspundere pentru Organizator sau Co-organizator.

OBSERVAȚII

Participanții la Campania publicitara se obligă să respecte prezentul Regulament oficial. În cazul nerespectării prezentului regulament de Campanie publicitară premiul câștigat nu se va acorda.
Organizatorul își asumă responsabilitatea numai în ceea ce privește acordarea premiilor, iar Co-organizatorul își asumă răspunderea pentru derularea concursului și modul în care sunt desemnați câștigătorii.
Prin înscrierea fiecărui participant, participanții își exprimă acordul ca Organizatorul și/sau Co-organizatorul să folosească numele și prenumele acestora, vocea și imaginea, orice alt conținut generat de participanți (ex. comentarii, poze etc.), pentru promovarea concursului, fără a solicita plăți sau alte beneficii suplimentare.

Organizatorul și Co-organizatorul nu sunt responsabili pentru probleme tehnice cauzate de terți, precum: defecțiuni ale distribuitorilor de energie electrică (ex: întreruperea emisiei radio), probleme ale operatorilor de telefonie mobilă (ex: lipsa semnalului în anumite zone), defecțiuni ale rețelelor de internet și telecomunicații.
Organizatorul și Co-organizatorul nu răspund pentru eventualele erori în furnizarea datelor personale de către participanți (nume, prenume, telefon, adresă etc.).
Reclamațiile legate de desfășurarea campaniei și de modul în care sunt acordate premiile trebuie depuse la sediul Organizatorului, până la data încheierii campaniei. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Prezentul Regulament este disponibil gratuit la sediul Radio Transilvania Cluj-Napoca, precum și pe website-ul www.radiotransilvania.ro.


PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Informațiile detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Anexa nr. 1 la prezentul Regulament. Orice solicitări sau reclamații referitoare la protecția datelor pot fi transmise conform indicațiilor din Anexa nr. 1.


SOLUȚIONAREA LITIGIILOR 

Eventualele litigii apărute între Organizator și participanți se vor soluționa pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la un acord, litigiile vor fi supuse spre soluționare instanțelor competente din Oradea, conform legislației române în vigoare.
ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE

Campania publicitară va putea fi întreruptă doar în caz de forță majoră sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu înainte de a anunța public pe site-ul www.radiotransilvania.ro


Încheiat astazi, 27.03.2025 în 2 exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte, Organizator Macromex SRL și Co-Organizator, RADIO TRANSILVANIA LBM SRL.

 
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Mars Ice Cream Challenge”
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
 
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători) vor fi prelucrate de catre:

MACROMEX S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Bucuresti, Calea Dorobanti nr.32, Cladirea Corp B, etaj 8, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J.40/28161/1993, CIF RO5052558, cont bancar nr. IBAN RO62BRDE450SV01050304500, deschis la Banca Română pentru Dezvoltare reprezentată legal prin dna.Oana Stincel, având funcția de Director Marketing, denumită în continuare „Organizator” care reprezintă brandul de înghețată „Mars”, „Snikers”, „Bounty”, „Twix”- gama Mars.


Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: Macromex SRL persoană juridică română, cu sediul social în Mun. Bucuresti, Calea Dorobanti, nr. 32, Sector 1, România, societate care reprezinta brandul de inghetata Corso, în prezenta Campaie publicitară, prin reprezentant Cabinet Avocat Bozgu Neagu Dragoș, email: dragos.legalteam@gmail.com.
Datele de contact ale Responsabilului cu Protectia Datelor Macromex SRL, sunt urmatoarele: Cabinet Avocat Bozgu Neagu Dragoș, email: dragos.legalteam@gmail.com.

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei
    În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter persona

De la câștigători:

  • Nume
  • Prenume
  • Număr de telefon
  • Vârsta
  • Adresa de livrare

Vârsta va fi colectată și prelucrată doar pentru a putea verifica dacă vârsta Participanților este conform Regulamentului, adică 18 ani impliniți la momentul înscrierii în Promoție.
Furnizarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus este necesară în vederea participării la Campanie. Refuzul furnizării lor va avea drept consecință imposibilitatea acordării premiilor Campaniei.
3.Scopul prelucrării
Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate direct de către Operator, după cum urmează:

 Macromex SRL persoană juridică română, cu sediul social în Mun. Bucuresti, Calea Dorobanti, nr. 32, Sector 1, România, societate care reprezinta brandul de inghetata Corso, numita in continuare "Operatorul",

  1. colectează datele personale ale câștigătorilor (nume, prenume, număr de telefon și adresa de livrare) pentru livrarea premiilor.
  2.  livrează către câștigători premiile acordate în cadrul Campaniei.
  1. Temeiul juridic al prelucrării datelor cu caracter personal
    Datele cu caracter personal ale Participanților și ale Câștigătorilor Campaniei vor fi prelucrate în temeiul contractului reprezentat de Regulamentul Campaniei și a obligațiilor legale care revin în sarcina Operatorului în calitate de Organizator al Campaniei.
    5. Destinatarii datelor cu caracter personal
    Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator vor fi colectate de Macromex SRLpersoană juridică română, cu sediul social în Mun. Bucuresti, Calea Dorobanti, nr. 32, Sector 1, România. În plus, datele pot fi dezvăluite și autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
    6. Datele cu caracter personal ale Participanților declarați câștigători vor fi stocate de către Operator timp de 6 luni de la încheierea Campaniei.
    La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.
    7. Drepturile persoanelor vizate
    În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul asigură persoanelor vizate următoarele drepturi:
    (i) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
    (ii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
    (iii) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
    (iv) dreptul la restricționarea prelucrării;
    (v) dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în care dispoziții legale prevăd contrariul;
    (vi) dreptul la portabilitate a datelor;
    (vii dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
    Persoanele vizate își pot exercita drepturile menționate anterior printr-o cerere adresată Operatorului la adresa de e-mail: dragos.legalteam@gmail.com.
    8. Securitatea datelor cu caracter personal
    Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând persoanelor vizate. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama, în special, de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
    9. Modificarea Anexei nr. 1 privind prelucrarea datelor cu caracter personal
    Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunostință Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost inștințate cu privire la Regulament. 
    10. Alte prevederi
    Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.